BMW genetinės ligos gydymas

bemwe

Lietuvoje populiarūs dyzeliniai BMW automobiliai (gam. 1998-2010, 4-6 cilindrų) turi „genetinę“ problemą, kurią anksčiau ar vėliau tenka spręsti (geriau anksčiau). Problemos kaltininkas- įsiurbimo kolektoriuje esančios oro srauto sklendės. Ši problema pasireiškia praktiškai visiems BMW automobiliams, kurių rida viršija 100.000km.

Problemos esmė – eksploatacijos metu sklendės deformuojasi, nukrenta sparneliai, lūžta ašelė. Nuolaužos oro įsiurbimo kanalais nukeliauja iki cilindrų ir sužaloja stūmoklius, vožtuvus, išbraižo cilindrų paviršių. O tai neišvengiamas brangiai kainuojantis remontas.

Antra šių sklendžių problema -tepalo prasiskverbimas pro ašeles, ko pasekoje kairioji variklio pusė „maudosi“ tepale.

Siūlomas paprastas sprendimas- originalių sklendžių „amputacija“, pakeičiant jas specialiais kamščiais („aklėmis“) ir pamirštant problemą visiems laikams.

Šios modifikacijos įtaka variklio darbui. Sklendžių pašalinimas nesukelia absoliučiai jokių pasekmių ir neįtakoja variklio darbo. Originalios sklendės šiek tiek pagerina įsiurbiamo oro turbulenciją varikliui dirbant laisvaja eiga. Atlikus modifikaciją jokių pasikeitimų variklio darbe neatsiranda, jokie parametrai nesikeičia. Sklendžių pakeitimo procedūrą gali atlikti bet kuris prakutęs mechanikas, darbų trukmė apie 30min.

Sklendžių diametrai –22mm arba 33mm, priklausomai nuo variklio tipo, pagaminimo metų. Realiai sklendžių skersmuo sužinomas tik ištraukus jas iš įsiurbimo kolektoriaus. Jas pakeičiančių kamščių užsakymo kodai- BMW22 ir BMW33. Kamščiai pagaminti EU iš kokybiško plastiko, sandarinimo žiedas gaminamas iš aukščiausios kokybės gumos, atsparios tepalo poveikiui.

Meniu